Lagi kes bunuh bapak

KUALA TERENGGANU - Seorang pemuda berusia 20 tahun terkedu melihat badannya berlumuran darah setelah menikam ayahnya sehingga mati manakala abangnya cedera parah akibat perbuatannya yang didakwa dilakukan tanpa disedari.

Lelaki itu bertindak demikian selepas mendakwa terdengar bisikan suara seorang gadis bernama Siti Aishah yang menyuruhnya menikam ayahnya, Che Mat Nik, 51, dan abang sulungnya, Irwan Affandi, 30.

Dalam kejadian pada pukul 2 pagi di sebuah rumah di Kampung Duyung Wan Su, Duyong Besar dekat sini, suspek hanya menyedari jenayah yang dilakukannya selepas dia mendengar suara ibunya, Zainun Hassan, 50.

Mengikut Zainun, sebelum kejadian, suspek tidur bersama adiknya Mohd. Zulkifli, 13, di tingkat bawah manakala dia dan suami serta Irwan tidur di dua bilik di tingkat atas.

sumber-Kosmo

Sekarang ni makin menjadi-jadi plak kes-kes camni.bagi aku walaupon diorang cakap ada bisikan ke separuh sedar ke sebab utama benda-benda camni terjadi mungkin dibawah pengaruh dadah.yela kalu da bibawah pengaruh dadah tu memang separuh sedar dan macam-macam bisikan pon boleh dengar..hurm~apapun jangan hampiri dadah~belia benci dadah!haha






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Earn Money With Your Website