HOT!! : 5 Blog yang dalam Pemerhatian!

Ni la antara kerja aku bila tak de keje yang nak dibuat kat kilang selain update database kat PC aku...hehehe dulu aku memang tukang stalk je blog-blog orang ni sebelum belajar tulih blog. Yang aku senaraikan ni blog-blog yang aku pasti bukak bila masuk internet kat opis..hehehe..mintak-mintak bos tak bace post aku ni ye...korang jangan report plak tau...hehehe

Ni kawan aku skola-skola dulu..bagi aku dia ni memang berbakat dalam seni....hehe dedulu aku ade bace komik karya dia masa form 2....paling aku ingat dalam komik tu bleh ade bomb kat makmal sains sekola..blog dia ni ada tersurat dan tersirat...sila terjah kalau nak tau lagi ye..hehe


Blog ni pasal laporan perkara yang berlaku kat sekeliling kita terutama pasal eksiden...memang segar dari ladang laporan dia ni..aku agak bro ni memang reporter kot...hehe 


Blog ni memang masih fresh lagi tapi visitor lagi ghamai dari aku...memang ade potensi disamping topik-topik yang agak panas...orang nogori dan penyokong setio nesmilan. Aku kenal die ni kat stadium paroi mase tengok bola....hehehehe

Aku kenal blog dia masa mula-mula aku jinak-jinak ngan blog 2 tahun lepas...masa tu aku cuma jadi stalker blog orang je..wakaka..dia ni tengah study kat London. So kalau korang nak tau pasal europe elok la korang terjah aje blog die ni.

Ni blog kawan aku yang baru balik dari Jerman. Dari blog dia ni banyak jugak aku dapat manafaat yang berguna untuk dunya dan selepas dunya...Ziarah la blog dia ni untuk ilmu yang bermanafaat.

P/S - Ni yang 5 utama je...banyak lagi blog yang ade dalam senarai yang aku follow. Tapi tak dayo den nak tulis sumo eh jang oi...heheheh


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Earn Money With Your Website